torsdag, januari 16, 2014

Framtiden är min

Vilket år det här kommer bli, hörni. Jag ska berätta vad som kommer hända, så att ni får koll:
  • Jag får ett jobb! Inom ramen för min utbildning såklart, och med placering i Örebro.
  • Vi köper en bil! En snygg bil, inget annat duger. Väldigt sugen på en viss gul Mazda 6 som finns i Hovsta just nu. Synd bara att jag varken befinner mig i Sverige eller har pengar att köpa den för.
  • Vi flyttar till Örebro! Jojomän, under sommaren flyttar vi till en stor (4-5rok) fin lägenhet på lagom avstånd från centrum. Ska bara hitta en lämplig kandidat först.
  • Jag börjar träna aikido! Denna reseverar jag mig dock lite för, eftersom jag vet ännu inte vet om det ens är kul? Kan ju inte lova att jag ska göra något och det sen visar sig vara astrist. 

Ni som känner Sebastian kan fråga honom vad han ska skriva på för kontrakt strax. Inte min nyhet att dela.

2 kommentarer:

  1. Gött mos!
    En sån lista behöver jag också göra.

    SvaraRadera
  2. Rätta takter Eva. Om du kunde smitta av dig lite bara av din entusiasm. ;)

    SvaraRadera