söndag, januari 05, 2014

Årskrönika: juli 2013

Jag cyklar till Köping och tillbaka, för att grilla korv med Sassa vid en strand. Vi blir kompis med änderna. Jag cyklar även Hjälmaren runt med Moa, men har inga mobilbilder därifrån. Det var jobbigt med roligt.


I juli åker jag även till Falun och hälsar på Jessica. Hon bjussar på en tur i Falu gruva. Efter Hjälmaren blir det inga fler resor för jag jobbar. Åker mycket bil på dammiga skogsvägar. Tar mig någon cykeltur till en sjö för att njuta av den svenska sommaren.





Jag skaffar en råsaftcentrifug och börjar göra färska juicer. Går på juicedetox i en vecka och det gör jag aldrig om. Skaffar böcker för att lära mig swahli, men ger upp vid kapitel 2. Köper också en ny bikini men den bilden får ni inte se. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar