fredag, januari 03, 2014

Årskrönika: juni 2013

Min födelsedag fortsatte jag fira 1 juni, klädd som en Karl Fazer-chokladkaka. Temat var "någonting som Eva gillar" och hela 3 gäster kom till tillställningen. Men vi hade roligt!

Karl Fazer-chokladkaka

Jag presenterade och försvarade mitt examensarbete i början av juni. Var några tal och så i trappan på skolan, men annars väldigt ohögtidligt att exmineras från mitt program.

Min klasskamrat Erik får en utmärkelse

Moa fyllde år så jag firade henne på en grillsammankonst i Örebro. Jag drog också ihop en examensmiddag för oss på Textdesign, och det blev väldigt lyckat och mysigt. Därifrån får ni bara se en spegelbild. Sedan var jag på mitt allra första bröllop, då min kära vän Ida gifte sig med sin Simon.

Moa fyller år
Klädd för examensfest

I juni var jag också i London. Åkte buss och åt massor med god mat. Kvällen jag kom hem färjade jag håret rött. Det var även karneval i Arboga. Första gången i mitt liv som jag inte köpte marknadsnoguat när jag hade chansen.

mumsig mexikansk mat
Ny hårfärg
Arboga-karnevalen

Resten av månaden redigerade jag examensrapporten och började jobba inom hemtjänsten. Jobbade midsommar så medan Sebastian var iväg till Eskilstuna åt jag midsommarlunch framför Netflix.

Midsommarmat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar