torsdag, januari 02, 2014

Årskrönika: maj 2013

I maj hade jag fullt upp. Det var SFSFUM (Sveriges förenade studentkårers fullmäktige) på Mäladalens högskola, och jag var med i delegationen från Mälardalens studentkår. Mitt andra SFSFUM, för jag var även med i Örebro 2011. Väldigt intressanta dagar och en väldigt grön tröja.

I plenum under SFSFUM
Pa vag till banketten pa SFSFUM

Jag och Sebastian besökte min bror och hans sambo i deras nya lägenhet i Göteborg, men där tog jag tydligen inga bilder. Däremot dokumenterade jag mitt besök i Stockholm, där jag var på intervju på We Effect för praktikplatsen i Nairobi.

Pa promenad fran Stadshagen in till centrala Stockholm
Pa promenad fran Stadshagen in till centrala Stockholm

Examensarbetet fortsatte i maj, och jag tog varje tillfälle att plugga. Som när jag satt på en pub i centrala Stockholm t.ex. Ibland satt jag också på Humanitas kontor. Rapporten lämnades in den 29:e maj, följt av examensfest två dagar senare, för oss alla på Informationsdesign.

Har jobbas det med examensarbetet. Ja, efter att jag loggat in saklart.
Bokhogen vaxer...
Humanitas kontor
Rapporten!
Linda och jag pa vag pa examensfest
Examensfesten
Examensfesten
Innan dess blev vi med balkongmöbler och jag pyntade även balkongen med blommor. Så härligt att sitta där ute och äta! Min födelsedag (odokumenterad) firade jag med färsk ostfralla på balkongen och smörgåstårta på stan. Framåt kvällen åkte jag in till Örebro där jag träffade Sebastian över några öl på Bishops och middag på Hella's.

Hamburgare pa de nya balkongmoblerna
Balkongpynt

2 kommentarer: