söndag, januari 12, 2014

Den sista etappen av min resa

Nu är semestern slut och etapp två med den. Imorgon börjar praktiken igen. Det är fyra veckor kvar tills den är slut och jag åker hem. Innan dess ska jag hinna med att besöka några bönder för att samla in material till min utställning. Håller tummarna för att något kan planeras till nästkommande vecka. Annars blir det en skral utställning som jag får visa upp.

Jag funderar också på att gå mer på bio, äta mexikansk mat och permanenta håret. Besöka Wamuyus mamma i centrala Kenya - för hon är också bonde. Träffa Anna och Mia oftare. Träffa halvtyskan Tanya från Kalifornien och heltyskorna som jag mötte på Diani beach. Simma mer. Söka fler jobb. Få ett jobb.

1 kommentar:

  1. Oj oj du verkar ha fulltecknat schema! /kram mamma

    SvaraRadera