fredag, januari 10, 2014

Årskrönika: september 2013

Spenderar första halvan av månaden med praktikantförberedelser i Stockholm. Fina Stockholm gjorde att jag plötsligt tröttnade på lilla Arboga.



Vi hade tårtbakarkalas hemma, och lyckades kamma hem varsin titeln, jag och Sebastian. Min tårta är inte färdig ännu på denna bild, men den vann priset för Finaste tårtan. Sebastians pannkakatårta var godast. Och mina tomater mognade, på tal om gott.



Sebastian och jag var en natt på en Ulvhälls herrgård. Så visst besökte jag Strängnäs igen, men vi var aldrig in i stan. Medan vi hängde på rummet kom nyheten om terrorattentatet mot Westgate galleria i Nairobi. Skulle ha åkt i september, men nu blev resan uppskjuten en vecka. Jag färgar håret för att inte sticka ut onödigt mycket i Kenya.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar