söndag, december 29, 2013

Årskrönika: februari 2013

I februari kom Jessica på besök från Falun. Vi myste hemma med drinkar och godis, och tog även en sväng till Örebro där vi besökte Örebro museum. Mitt favoritrum var den gröna sagovärlden på bilden. Där skulle jag kunna bo! 



I februari gick också årets Högvarv av stapeln. Det är Mälardalens studentkårs arbetsmarknadsmässa. Jag var företagsvärdansvarig, samt stod i informationsmontern både i Eskilstuna och Västerås. I den förstnämnda staden var det ganska lugnt medan det var fullt ös i nästa. Två roliga dagar. Det var tredje gången jag jobbade med mässan, och nästa år ska jag vara utställare! Ska dit som representant för We Effect och praktikanyprogrammet. Kul att få vara på "andra sidan". Innan mässan blev  jag också intervjuad som veckans student för en studentsida.



Som tack för hjälpen med Högvarv fick vi i kommittén gå på bågskytte. Skojigt! Jag var kanske inte superduktig men vem är det på sitt första försök?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar